Thursday, December 1, 2016

50. Kitaab Ul Makaatib (Makaatib)

🌟 KOI SHAQHS AISI SHART LAGAYE JIS KI KOI ASAL (DALEEL, BUNIYAD) KITAAB ALLAH ME NA HO TOH WO SHART GHALAT HAI :

📢 Hazrath Barira (R.A) Hazrath Aisha (R.A) ke paas ai apni mukatibat ke mamle me inki madat hasil karne ke liye. Barira (R.A) ko 5 Uqiyah Chandi 5 Saal ke andar 5 Khistou me Ada karni thi, aur Aisha (R.A) ko khud Barira (R.A) ko Azad karanay me dilchaspi hogai thi, Aisha (R.A) ne farmaya ke ye bataou agar mai inhe ek hi martaba (Chandi ka ye 5 Uqiyah) Ada kardou toh kya tumhare Malik tumhe mere haath bech dein gay? Phir mai tumhe Azad kardoungi aur tumhari wala mere saath khayam hojayegi. Barira (R.A) apne Malikou ke yahan gai aur inke agay ye surat rakhi, inho ne kaha ke hum ye surat is waqt manzoor karsaktey hai ke Rishta wala humare saath rahe. Phir Aisha (R.A) ne Mohammed ("Salla Allaahu 'Alaiyhi wa salaam") se iska zikar kiya toh Aap (ﷺ) ne farmaya ke tum Barira (R.A) kharid kar Azad kardou, wala toh is ki hoti hai jo Azad kare. Phir Rasool Allah (ﷺ) ne logou ko khitab farmaya ke kuch logou ko kya hogaya hai jo (Mamlat me) aisi shartain lagatay hai jin ki koi jad (Daleel) buniyad kitaab Allah me nahi hai. Pus jo Shaqhs koi aisi Shart lagaye jis ki koi Asal (Daleel, Buniyad) kitaab Allah me na ho toh wo Shart ghalat hai, Allah Ta'ala ki Shart hi zyada haq aur zyada mazboot hai.


⭐ [SAHIH BUKHARI : 2560 ]

 
📢 Narrated 'Aishah (ra) that Barira came to seek her help writing of emancipation and she had to pay five Uqiya (of gold) by five yearly installments. 'Aishah said to her, Do you think that if I pay the whole sum at once, your masters will sell you to me, and I will free you and your Wala' will be for me. Barira went to her masters and told them about that offer. They said that they would not agree to it unless her Wala' would be for them. 'Aishah further said, I went to Allah's Messenger (saws) and told him about it. Allah Messenger (saws) said to her, Buy Barira and manumit her and the Wala' will be for the liberator. Allah's Messenger (saws) then got up and said, What about those people who stipulate conditions that are not present in Allah's Laws? If anybody stipulates a condition which is not in Allah's Laws, then what he stipulates is invalid. Allah's Condition (Laws) are the truth and are more solid.

📢 - بریرہ رضی اللہ عنہا ان کے پاس آئیں اپنے مکاتبت کے معاملہ میں ان کی مدد حاصل کرنے کے لیے۔ بریرہ رضی اللہ عنہا کو پانچ اوقیہ چاندی پانچ سال کے اندر پانچ قسطوں میں ادا کرنی تھی۔ عائشہ رضی اللہ عنہا نے کہا، انہیں خود بریرہ رضی اللہ عنہا کے آزاد کرانے میں دلچسپی ہو گئی تھی، ( عائشہ رضی اللہ عنہا نے فرمایا ) کہ یہ بتاؤ اگر میں انہیں ایک ہی مرتبہ ( چاندی کے یہ پانچ اوقیہ ) ادا کر دوں تو کیا تمہارے مالک تمہیں میرے ہاتھ بیچ دیں گے؟ پھر میں تمہیں آزاد کر دوں گی اور تمہاری ولاء میرے ساتھ قائم ہو جائے گی۔ بریرہ رضی اللہ عنہا اپنے مالکوں کے ہاں گئیں اور ان کے آگے یہ صورت رکھی۔ انہوں نے کہا کہ ہم یہ صورت اس وقت منظور کر سکتے ہیں کہ رشتہ ولاء ہمارے ساتھ رہے۔ عائشہ رضی اللہ عنہا نے کہا کہ پھر میرے پاس نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم تشریف لائے تو میں نے آپ صلی اللہ علیہ وسلم سے اس کا ذکر کیا آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا کہ تو خرید کر بریرہ رضی اللہ عنہا کو آزاد کر دے، ولاء تو اس کی ہوتی ہے جو آزاد کرے۔ پھر رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے لوگوں کو خطاب فرمایا کہ کچھ لوگوں کو کیا ہو گیا ہے جو ( معاملات میں ) ایسی شرطیں لگاتے ہیں جن کی کوئی جڑ ( دلیل ) بنیاد کتاب اللہ میں نہیں ہے۔ پس جو شخص کوئی ایسی شرط لگائے جس کی کوئی اصل ( دلیل، بنیاد ) کتاب اللہ میں نہ ہو تو وہ شرط غلط ہے۔ اللہ تعالیٰ کی شرط ہی زیادہ حق اور زیادہ مضبوط ہے۔


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

⭐ JO GHULAM KO AZAD KARTEY HAI UNHI KO USKA SAWAB MILEGA :

📢 Ek Ghulam Aisha (R.A) ki khidmath me hazir huay aur Arz kiya ke mai pehle Utba bin Abu Lahab ka Ghulam tha, inka jab inteqal hua toh inki Aulad meri waris hui. Inlogu ne mujhe Abdullah Ibn Amr ko bech diya aur unho ne mujhe Azad kardiya, lekin (bechte waqt) Utba ke warisou ne wala ki shart apne liye lagali thi (toh kya ye shart sahih hai?) Isper Aisha (R.A) ne kaha ke Barira (R.A) mere yahan ayi thi aur inho ne kitabat ka mamla karliya tha. Inho ne kaha ke mujhe Aap kharid kar Azad kardein, Aisha (R.A) ne kaha ke mai aisa kardungi (lekin Malikou se baat cheet ke baad) inho ne bataya ke wo mujhe bechne per sirf is shart ke saath raazi hai ke wala inhi ke paas rahe. Aisha (R.A) ne kaha ke phir mujhe iski zarurat bhi nahi hai. Aisha (R.A) ne Mohammed (ﷺ) ko is baat ki khabar di toh Aap ("Salla Allaahu 'Alaiyhi wa salaam") ne farmaya ke Barira (R.A) ko kharid kar Azad karde aur Malikou ko jo bhi shart chahe lagane do, chunacha Aisha (R.A) ne inhe kharid kar Azad kardiya, Malikou ne chonke wala ki shart rakhi thi isliye Nabi Kareem (ﷺ) ne (Sahaba (R.A) ke ek majuma se) khitab farmaya, wala toh iske saath hoti hai jo Azad karde. (Aur jo Azad na kare) agarche wo Sao Shartain bhi lagale (Wala phir bhi inke saath khayam nahi hosakti).



⭐ [SAHIH AL BUKHARI : 2565]


📢 Narrated `Abdul Wahid bin Aiman: I went to `Aisha and said, I was the slave of `Utba bin Abu Lahab. Utba died and his sons became my masters who sold me to Ibn Abu `Amr who manumitted me. The sons of `Utba stipulated that my Wala' should be for them. `Aisha said, Buraira came to me and she was given the writing of emancipation by her masters and she asked me to buy and manumit her. I agreed to it, but Buraira told me that her masters would not sell her unless her Wala' was for them. `Aisha said, I am not in need of that. When the Prophet heard that, or he was told about it, he asked `Aisha about it. `Aisha mentioned what Buraira had told her. The Prophet said, Buy and manumit her and let them stipulate whatever they like. So, `Aisha bought and manumitted her and her masters stipulated that her Wala' should be for them. The Prophet;, said, The Wala' will be for the liberator even if they stipulated a hundred conditions.

📢 - میں عائشہ رضی اللہ عنہا کی خدمت میں حاضر ہوا اور عرض کیا کہ میں پہلے عتبہ بن ابی لہب کا غلام تھا۔ ان کا جب انتقال ہوا تو ان کی اولاد میری وارث ہوئی۔ ان لوگوں نے مجھے عبداللہ ابن ابی عمرو کو بیچ دیا اور ابن ابی عمرو نے مجھے آزاد کر دیا۔ لیکن ( بیچتے وقت ) عتبہ کے وارثوں نے ولاء کی شرط اپنے لیے لگالی تھی ( تو کیا یہ شرط صحیح ہے؟ ) اس پر عائشہ رضی اللہ عنہا نے کہا کہ بریرہ رضی اللہ عنہا میرے یہاں آئی تھیں اور انہوں نے کتابت کا معاملہ کر لیا تھا۔ انہوں نے کہا کہ مجھے آپ خرید کر آزاد کر دیں۔ عائشہ رضی اللہ عنہا نے کہا کہ میں ایسا کر دوں گی ( لیکن مالکوں سے بات چیت کے بعد ) انہوں نے بتایا کہ وہ مجھے بیچنے پر صرف اس شرط کے ساتھ راضی ہیں کہ ولاء انہیں کے پاس رہے۔ عائشہ رضی اللہ عنہا نے کہا کہ پھر مجھے اس کی ضرورت بھی نہیں ہے۔ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے بھی اسے سنایا ( عائشہ رضی اللہ عنہا نے یہ کہا کہ ) آپ کو اس کی اطلاع ملی۔ اس لیے آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے عائشہ رضی اللہ عنہا سے دریافت فرمایا، انہوں نے صورت حال کی آپ صلی اللہ علیہ وسلم کو خبر دی۔ آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا کہ بریرہ کو خرید کر آزاد کر دے اور مالکوں کو جو بھی شرط چاہیں لگانے دو۔ چنانچہ عائشہ رضی اللہ عنہا نے انہیں خرید کر آزاد کر دیا۔ مالکوں نے چونکہ ولاء کی شرط رکھی تھی اس لیے نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے ( صحابہ کرام رضی اللہ عنہم کے ایک مجمع سے ) خطاب فرمایا، ولاء تو اسی کے ساتھ ہوتی ہے جو آزاد کرے۔ ( اور جو آزاد نہ کریں ) اگرچہ وہ سو شرطیں بھی لگا لیں ( ولاء پھر بھی ان کے ساتھ قائم نہیں ہو سکتی ) ۔



🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


No comments:

Post a Comment